خاطرات متهم ردیف اول...

کمک

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۵ ب.ظ

یکی برای بچه اش احتیاج به کمک داره. از کمک پزشکی گرفته تا شیر خشک تا مالی...

بچه بیچاره چند تا مریضی باهم داره. آمپولش گرونه و شب تا صبح ناله می کنه...


من خودم به دلایلی کمتر به کسی اعتماد می کنم. وقتی واسطه کسی میشم یعنی مطمئنم. یعنی خودم هرچی تونستم کمک کردم.


اگه بهم اعتماد دارید یا می خواید به کسی که مطمئنا به کمک احتیاج داره کمک کنید بهم خبر بدید.


خدایا به همه سلامتی بده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی