خاطرات متهم ردیف اول...

تفاوت فرهنگ ها

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ق.ظ

تفاوت فرهنگی یعنی من از دیدگاه خودم فکر می کنم اگه برنامه ای که گذاشتیم تغییر کنه بهم پیام میدن پس این بی خبری یعنی کلاسمون  برقراره!

و ایشون فکر کنن چون خواهرم برای کلاسش گفته بذار یکم استراحت کنه و کلاسی (کلاس ها خودش) نباشه یعنی منم می دونم و کلاس منم کنسله!

در حالی که من کل دیشب که دیر وقت از سفر رسیدیم تو فکر این کلاس بودم و از سر صبح پاشدم و حاضر شدم که به موقع برسم سر کلاس! تازه تو این حین یکی دیگه رو کنسل کردم که تو این تایم وقت ندارم!


شما باشید ناراحت نمیشید؟ بهتون بر نمی خوره؟ برنامه های روزتون بهم نمی خوره؟ یا من غیر منعطف و زیادی حساسم؟

نظرات  (۲)

دقیقا همچین چیزی رو تجربه کردم. راستش به نظرم بقیه زیادی سهل‌انگارن.
پاسخ:
واقعا...
و از اون بدتر اینکه فکر کنن دیگه خود آدم باید از اطلاعات شخص دیگه (مثلا خواهر) واسه خودش نتیجه گیری کرده باشه!!!!
همین یک هفته پیش منم از روز قبل خودم رو اماده کردم که به کلاس برم !! رفتم 15 دقیقه ای نشستم خبری نبود !  تنها شخصی که شماره من رو داشت بهم اطلاع نداده بود ...
حتی یکماه بیشتر که منتظرم من رو تو گروه ادد کنه هر بار میگه یادم رفت
البته با توجه به اینکه خیلی باهاش صمیمی نیستم فقط در حد کلاس ، به دل نگرفتم ولی این رفتار جالب نیست
پاسخ:
امان از اینجور آدما...
چه جالب که به دل نگرفتی. من بودم شماره ام رو به کسی دیگه می دادم تا تو گروه اددم کنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی