خاطرات متهم ردیف اول...

حال خوب

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۸ ب.ظ

حالم خوبه!

هر روزم، با برنامه هام پیش میره...

کارام سبک کردم و فقط از هرچی که لذت می برم انجام میدم.

ادامه میدم رویاهامو، هدف هامو...

با کسایی که لحظه لحظه باهاشون بودن رو دوست دارم. خانواده ام، دوستانم، گلام، حیواناتی که با دیدنم دنبالم میدون...


درسته اخیرا شنیدم که بعضیا در حقم چه ها کردن. چقدر برای شرکتشون کار کردم و پشت سرم چه ها گفتن! اما مهم نیست... مهم خداست که می دونه و هر بار دستشون رو برای همکارام رو می کنه...

بلاخره همیشه ماه پشت ابر نمی مونه!

و جالب اینجاست که نه تنها این مسئله برام مهم نبود و نیست بلکه بیشتر خوشحال شدم که بلاخره دوستم فهمید حق با کی بوده و به حرفم رسید که باید از این باتلاق زودتر میومد بیرون!

نظرات  (۵)

سلام دوست جان
خداروشکر خوبی
امیدوارم این حالِ خوبیت پایدار باشه :)

هیچ وقت بدگویی توی محل کار رو نمیتونم درک کنم :|
پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟
ممنونم. ان شالله حال دل تو هم همیشه خوب باشه:)

منم همینطور. مخصوصا از سمت رئیس شرکت! کلا محیطی که توش زیرآب زنی و غیبت جا داره عین باتلاق می مونه باید ازش بیرون بیای. هیچ خیری نداره!
سلام عزیزم
چقدر تحسین‌برانگیزه این روحیه :)
پاسخ:
سلام خوبی؟
ممنون عزیزم
خدا روشکر که حال دلت خوب
حقیقتش این تو همه شرکت ها زیر اب زنی وجود داره و مایی که از محیط دانشگاهی وارد چنین محیطی میشیم احساس میکنیم تو باتلاق دست وپا میزنیم اگر تو این مسیر اجباری ادامه بدیم ناخوداگاه  ما هم سوار موج میشیم

پاسخ:
ممنون عزیزم
متاسفانه واقعا همینطوره! انگار کاراشون بدون زیرآب زنی پیش نمیره!
حیواناتی که دنبالم میان ؟؟ جااان ؟؟؟؟ 😂 من یه بار یه سگ افتاد دنبالم تا یه ماه کابوس میدیدم 😁
پاسخ:
کلی با نظرت خندیدم:))))
من همیشه هرجایی برم از گربه و سگ بگیر تا بعضی وقتا پرنده ها دنبالم میوفتن:))))
و تا نرسم به خونه پا به پام میان:)))
و اغلبشون کاری ندارن یا غذا می خوان یا محبت:)

خوشحالم مایه خنده شدم ! خدایی سگ بیفته دنبال ادم خیلی ترسناکه !! 
پاسخ:
:))
آره خب بعضی سگا یه جورین که آدم می ترسه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی