خاطرات متهم ردیف اول...

سمینار

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ق.ظ

تا 20 ام باید سمینار تحویل بدم و من هنوز تو انتخاب موضوع شک  دارم و هیچ کاری نکردم.

دارم از استرس جان به جان آفرین تسلیم می کنم:))

نظرات  (۲)

آخی عزیزم منم همین شرایط رو داشتم بالاخره با هزار بدبختی موضوع رو اوکی کردم
و جمع کردن مطالب وقت زیادی نبرد
واسه تو هم همین مهم اینه موضوع رو انتخاب کنی همین
پاسخ:
این مشکل من تو انتخاب همه چیزه... کلا خیلی مشکل پسندم..
جوری حساس شدم که شورشو دآوردم دیگه انگار حالا چی هست... همش در حال انتخاب موضوع و حرف از موضوع عوض کردنم
خخخ انگار می خوام شوهر انتخاب کنم که تا آخر عمر بخوام تحملش کنم که انقدر سخت میگیرم:)))) پایان نامه که کار یه 1 سال و اندی بیشتر نیست که!!!
اره والا
تو چون میخوای بهترین باشی واسه همین حساسیت به خرج میدی
 سخت نگیر ی چیزی میشه دیگه ;
پاسخ:
درست میگی دیگه سخت نمیگیرم؛ سخت گیری بی خودی فقط آدمو پیر می کنه وگرنه نتیجه همون میشه که باید باشه!