خاطرات متهم ردیف اول...

زخم

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ب.ظ

بعضی وقتا آدم از بعضیا زخم می خوره...

گاهی می بخشه گاهیم میگه عمرا فراموشش کنم و...

مسلما آدم دفعه اول هرچقدرم که بگه بازم می بخشه! اصلا بعد مدتی فراموشش میشه!

اما این بار عمرا دیگه تموم شد واسه همیشه... الان که می نویسم بیشتر از هرچیز دیگه مطمئنم که دیگه خوارهی ندارم. اون برام مرده و دیگه هیچِ هیـــچ چیزش به من مربوط نیست... حتی مسائل مرگش. 


پ.ن: بدترین اشتباه اینه سعی کنی همه رو از خودت راضی نگه داری؛ از اون اشتباه بدتر اینه جایی که بهت احترام گذاشته نمیشه بری و با اشخاصی که حرمتت نگه نمی دارن هم نشین بشی.

نظرات  (۵)

شاید اختلاف تو و خواهر ت بخاطر اینه که تو دختر حرف گوش کن ومعقولی هستی و خواهرت یک دنده !واسه همین حرف خواهرت تو خونه برو داره
پاسخ:
احتمالا اره 
:(((
سلام عزیزم
خواهرت از تو بزرگتره؟ 
پاسخ:
سلام عزیزم
نه کوجکتره ولی بزرگتری حالیش نمیش:)
  • ناهید بانو
  • واقعا امان از وقتی ک ادم به همچین جایی برسه
    با بندهای پ ن کاملا موافقم
    پاسخ:
    واقعا :(
    خیلی خوبه که بتونی تمرکز ذهنت رو روی خودت و مسائل مربوط به خودت بذاری
    من که همچنان حواشی و رفتار آدما خیلی متاثرم میکنه 
    جمله آخر پست ات خیلی خوب بود :)
    پاسخ:
    مشکلم اینه من رو خودم متمرکزم اونه که تو زندگی من دخالت می کنه:|
    ممنون:)
  • آیه پارسا
  • من خواهر ندارم:(
    پاسخ:
    :(