خاطرات متهم ردیف اول...

today

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ق.ظ

امروز می خوام پرم پیش مدیر گروه و متقاعدش کنم که سه روز برای 10 واحد خیلی زیاده و در این صورت با توجه به تعطیلی روز 5 شنبه ادارات دولتی سر کار و کارآموزی رفتن تنها تو دو روز انجام میشه که این امکان پذیر نیست...پس برنامه رو یه جور بچینیم که بشه حداقل 2 روز! 

در مورد کنکور هم که چیزی به امتحانش نمونده موکول کردم به سال بعدی ولی با این اوصاف امسال باید  زبان تخصصی که توش تخصص دارم بخونم و در امتحان تستاشو با درصد بالایی بزنم... هرچند که روز زیادی تا امتحان نمونده باشه...

این روزا در حال مطالعه جادوی فکر بزرگ اثر د شوارتز هستم...کتاب جالب و مفیدیه. خوندنش توصیه می کنم.

همچنین کتاب مرد صدساله ای که از پنجره فرار کردو  ناپدید شد...

با این فشردگی برنامه هام و سر کار رفتن کتابا رو آروم پیش می برم... اما هر وقت تموم شه خلاصه اش می نویسم میذارم.

امیدوارم روزهای با سلامت همراه با خوبی و خوشی و شادی و سرحال و سرشار از خوشبختی رو پیش رو داشته باشین...