خاطرات متهم ردیف اول...

یوهوووو

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

بلاخره تموم شد:)))) ارسال کردم رفت پی کارش


پ.ن1: به دلیل تشابه موضوعی و امکان گیر دادن اموزش و... تصمیم بر این شد موضوع من یکم متفاوت باشه ولی از اونجایی که هیچ پیش زمینه ای راجع به اون موضوع نداشتم یهوو خودم تصمیم گرفتم رو کار قبلیم پیش برم و خلاصه تو 3-4 روز کل کاری که استادم معتقدن اگر حرفه ای باشیم کار دو هفته است رو جمع کردم :)))


پ.ن2: تو این مدت دو تا سمینار جمع کردم بس که وسط کار سر یه جریانی موضوع تغییر پیدا کرد.

نظرات  (۲)

سام علیک :دی
تبریک عرض میکنیم:))
نگی بی معرفتماااا همش نمیشد که بشه که بیام وبلاگت
پاسخ:
سام بلیک دخملم چه خبرا؟؟؟ کنکور چطور بود؟
ممنونم منم برای خلاصی شما تبری میگم:)
اره واقعا خودمم نمیشد که بشه بیام وبلاگممو اپدیت کنم درکت می کنم کارا زیاد بوده. دیگه تکرار نشه هااا :))))
آفررررررررررررررین

 تبررریک فرشته جون

پاسخ:
ممنوووووونم عزیزم