خاطرات متهم ردیف اول...

خرخون

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ

هیچ وقت خرخون نبودم و نمیشم... اون وقت همه از من خلاصه نویسیو جزوه و رفع اشکال می خوان:|

حالا وقتی تعداد دفعات خوندن بقیه رو می بینم می گرخم:))

بخون دیگه لعنتی

نظرات  (۳)

  • آیه پارسا
  • متاسفانه امسال خرخون شدم
    خییییلی مزخرفه
    پاسخ:
    من نمی تونم نمی دونم چرا؟! کار و همه چیو بی خیال شدم وقتم بمونه پای درس بازم نمی خونم:|
  • آیه پارسا
  •  سلام
    الانم همچین درسخون نیستم
    با اینکه کنکوریم فوقش 6 ساعت تو روز بخونم
    خرخوناش 14 به بالا میخونن
    من نمیتونم:(
    پاسخ:
    می فهمم چی میگی
    تو کل عمرم هرگز واسه کنکور نخوندم ولی هیچکی جز خاناوده ام اوونم چون باهام زندگی می کنن و می بینن باور نمی کنه...
    همیشه ترجیح میدم یه چیز یه بار بخونم اما درست بخونم نه مباحث تکراریه کنکورو
    سلام عزیزدلم
    نترس از اینکه یک عده به اصطلاح خرخون هستن
    درس خوندن درست به دفعات و تکرار و ساعات زیادش نیست. کیفیت درس خوندن خیلی مهمه

    ایشالله همیشه موفق باشی
    پاسخ:
    سلام خانومی خوبی؟
    ممنون ایشا توهم همیشه موفق باشی عزیزم